به گزارش پایگاه خبری خوز نگار ؛ نماینده سابق دزفول در مجلس شورای اسلامی، پزشکیان را نامزد اصلح انتخابات ریاست جمهوری دانست و گفت: باید از فرصت حضور پزشکیان در عرصه انتخابات استفاده کرد.

سید احمد آوایی چهارشنبه شب در گردهمایی طرفداران مسعود پزشکیان در مسجد امام خمینی (ره) دزفول افزود: پزشکیان نمی‌گوید در تمام زمینه‌ها متخصص هستم بلکه می‌گوید در هر زمینه‌ای از کارشناسان استفاده خواهم کرد.

وی با بیان اینکه افراد آگاه از علم و دانایی دیگران استفاده می‌کنند، ادامه داد: پزشکیان پاک است، باج نمی‌دهد، تمامیت خواه نیست و دنبال پست و مال دنیا نبوده است.

نماینده سابق دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پزشکیان در دوران دفاع مقدس حضور داشت و فرد با تقوایی است، اظهارکرد: هر ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را می‌شناسم و با آنها ارتباط داشته‌ام ولی در این بین پزشکیان بهترین گزینه است.

وی پزشکان را فردی با ادب، با تواضع و عاشق مردم دانست و افزود: اگرچه سایر نامزدها در مناظرات تلاش زیادی کردند پزشکان را عصبانی کنند ولی او با ادب پاسخ آنها را داد.

آوایی اظهار امیدواری کرد مردم روز جمعه با صندوق‌های اخذ رای آشتی و در انتخابات شرکت کنند.

مردم به دنبال تجدید نفس هستند

نماینده دزفول در دوره ششم مجلس شورای اسلامی نیز در این اجتماع گفت: مردم در شرایط دشواری به سر می‌برند و به دنبال تجدید نفس هستند.

سید علی سید آقامیری با بیان اینکه دوره خاتمی نشان داد که شرایط اجتماعی فرهنگی مردم و حمایت از فعالیت‌های مدنی در حکومت دوگانه بهتر بوده است، افزود: آنها که از تردید جلوتر رفته و به رای رسیده‌اند به آقای پزشکیان متمایلند.

وی ادامه داد: اکنون شرایط سختی بر بانک‌ها، صندوق‌ها و شرکت‌ها حاکم است که بهبود هرچند کم این وضعیت نیازمند فردی پاک است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

لینک کوتاه:https://khooznegar.ir/hnkx