به گزارش پایگاه خبری خوز نگار ؛  اولین دوره مسابقات کاپ آزاد کراسفیت زنان خوزستان برگزار شد.

مسئول برگزاری مسابقات کراسفیت زنان در خوزستان اظهارکرد: این رقابت ها با حضور ۹۷ کراسفیت کار از شهرهای رامهرمز، ایذه، اهواز، درفول، مسجدسلیمان، بندرامام و بهبهان در اهواز برگزار شد.

انیس قنبری با اشاره به استقبال بسیار خوب و غیرقابل پیش بینی شرکت کنندگان از اولین مسابقات کراسفیت زنان در استان خوزستان، عنوان کرد: در پایان این مسابقات ۱۰ نفر به فینال راه یافتند که آذرماه در انتخابی استان جهت شرکت در مسابقات کشوری با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مسئول برگزاری مسابقات کراسفیت زنان در خوزستان بیان کرد: پگاه صالحی، سارا منجزی، وفا جادری، مها آلبوغبیش، نگار لرکی، مانیا نگراوی، زهرا قناد،آرزو آسیابی، صدیقه باورصاد و نسترن یوسف زاده، ۱۰ ورزشکار برتر این دوره از رقابت ها هستند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری لیگ کراسفیت در استان، گفت: مسابقات کراسفیت زنان خوزستان با حضور ۹ از دی ماه آغاز خواهد شد.

قنبری با بیان این که آینده کراسفیت در بخش زنان در خوزستان روشن است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه در این بخش استعدادهای خوبی داریم و مطمئنا با برنامه های مدنظر می توانیم در بهترین شرایط ممکن قرار بگیریم.

وی در پایان عنوان کرد: همچنین باتوجه به شرایط و ظرفیت موجود، خوزستان حتی می تواند رقابت های کراسفیت کشور را هم میزبانی کند.

لینک کوتاه:https://khooznegar.ir/783v