به گزارش پایگاه خبری خوز نگار ؛ برگزار کننده و خالق آثار این نمایشگاه اظهار کرد: ۲۸ اثر در نمایشگاه در معرض دید قرار داده شده است که این آثار شامل کاغذ و قلم فلزی هستند.

وی با بیان اینکه محتوای این آثار به صورت زنجیروار در ارتباط با یکدیگر هستند افزود: جرقه تولید آثار این نمایشگاه از دغدغه شخصی من پیرامون یک موضوع اجتماعی در خصوص افراد مکار و حیله‌گر زده شد و دردی که در مواجه با این افراد قابل بیان نیست، به صورت تصویرسازی به نمایش درآمده است.

به گفته کریمی در این نمایشگاه مخاطبان با احساسات و درون‌ریزی‌های یک شخص به صورت تصویرسازی ارتباط برقرار می‌کنند و احساس و برداشت خود را از تصویر دریافت می‌کنند.

هزینه‌ بالای گالری‌های خصوصی برای هنرمندان

این هنرمند در ادامه از تعطیلی چندین ساله موزه هنرهای معاصر اهواز انتقاد کرد و گفت: در اهواز چند گالری خصوصی برای ارایه آثار هنری وجود دارد اما هزینه این گالری‌ها برای هنرمندان بالا است.

وی توضیح داد: متاسفانه موزه هنرهای معاصر که روزگاری یکی از مکان‌های فاخر هنری نه تنها در استان خوزستان، بلکه در کشور نیز به شمار می‌رفت سال‌هاست که درهای آن به روی هنرمندان بسته شده است و این مساله موجب شده تا هنرمندان از داشتن این مکان هنری محروم باشند.

کریمی‌اصل خاطرنشان کرد: هنرمندان خوزستانی در موزه هنرهای معاصر می‌توانستند چندین بار در سال نمایشگاه برگزار کنند اما در نبود آن با وجود افزایش هزینه‌ها، امکان برگزاری نمایشگاه برای برخی هنرمندان سخت یا غیرممکن شده است.

وی از مسئولان استان خواست نسبت به حمایت از هنرمندان توجه ویژه‌ای داشته باشند و توضیح داد: هنرمندان شاخصی در استان خوزستان مشغول فعالیت هستند که نمایش آثار این هنرمندان نیاز به توسعه زیرساخت‌ها و حمایت مسئولان دارد.‌

نمایشگاه تصویرسازی “بیگانه” از امروز تا ۲۷ دی در گالری “ریم” واقع در منطقه امانیه اهواز برپا است و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۱ از این نمایشگاه هنری دیدن کنند.

لینک کوتاه:https://khooznegar.ir/632g